6 listopada 2015

Warcraft Movie + Zatracone Instrukcje

Witajcie, witajcie. Rozczaruję was - nie będzie to post ociekający szablonami, ikonami, nagłówkami, itd. Dzisiaj skromnie. I to bardzo. Obiecałam sobie, że na urodziny kupuje nowy komputer. Przysięgam, że to zrobię... Ale ja nie o tym!

Główny jest ciągle w remoncie. Możliwe, że w następnym tygodniu go skończę. Kolejny etap mojej pracy, to szablon na Mrok Nocy, który się buduje.

Co do prac, które będą publikowane. Planuję serię minimalistyczną i ociekającą przepychem. Co to oznacza? A no to oznacza, że zabieram sie za kodowe sprawy. I tu pojawia się pytanie - czy są wśród was osoby, które chciałyby przyłączyc się do tworzenia strony Zatracone Instrukcje? Wszystkich chętnych zapraszam na email: anaya.motum@gmail.com . Więcej szczegółów pojawi się na ów stronie.

Ale teoretycznie nie o tym wszystkim miał byc post!

Jak zapewne większośc zauważyła, jestem cholernie dużym maniakiem World of Warcraft. Warcraft III znam z czasów podstawówki. Aż się łezka w oku kręci. Pierwszy Warcraft powstał w 1994 roku! Niesamowite, co nie? W końcu doczekaliśmy się filmu.

http://static4.gamespot.com/uploads/scale_super/1179/11799911/2959456-warcraft1.jpg

Dosłownie umrę, jak nie zobaczę. A i dla ciekawskich - ta niebieska ikonka BLIZZARD - można w nią klikac :P

No cóż, na koniec dwie sygnaturki :D Wiecej gadałam, niż robiłam, co nie?

http://anaya21.deviantart.com/art/Tyrande-Whisperwind-sygnatura-570507535

http://anaya21.deviantart.com/art/Ilidan-Stormrage-sygnatura-570507014

Jedna większa, druga mniejsza. Tak wyszło ^^ W sumie miałam przygotowac jeszcze jedną z Malfurionem, ale ani czas, ani laptop mi na to nie pozwalają, dlatego też - wybaczcie mi!

Dziękuję za uwagę i niech moc będzie z wami!

2 komentarze:

  1. Słyszałam o filmie, oglądnęłam też zwiastun, ale przyznam się że ogromną fanką gry nie jestem i dość słabo orientuję się w temacie. Zapowiedź jest fajna, nie powiem, dosyć bogata w efekty specjalne, ale kto wie? W końcu Wieśka też będą kręcić in real life, więc zobaczymy jak to się ułoży. Co do sygnatur bardziej podoba mi się pierwsza, jest taka pełna i bogata automatycznie skojarzyła mi się z zimą i białą czarownicą (nie pytaj dlaczego).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne pytanie: czy planujesz zrobić cokolwiek ze smokami?

    OdpowiedzUsuń